Giresun Kent Konseyi Yürütme Kurulu, Haziran ayı olağan toplantısını Kent Konseyi Başkanlığına yeniden seçilerek güven tazeleyen İsmail Cem Feridunoğlu başkanlığında gerçekleştirdi.