Giresun Üniversitesi Şebinkarahisar Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO), sağlık dünyasını gururlandıran dev bir başarıya imza attı. Ankara’da düzenlenen 11. Travma Rallisi’ne damga vuran Şebinkarahisarlı öğrenciler, genel klasmanda Türkiye Şampiyonu olarak ilçeye kupayla döndü.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, kent genelinde vatandaş ve esnaf ziyaretlerini sürdürüyor. Halkın içinde olmaya devam eden Başkan Köse, Çınarlar Mahallesi ile Debboy mevkii arasında bulunan iş yerlerini ziyaret ederek esnaflarla bir araya geldi.