Giresunspor sahasında oynadığı maçta Altınordu’yu 3-1 yenerek 2018-2019 Sezonunu galibiyetle kapatarak yeni sezonun hazırlıklarına başladı. Spor Toto 1’inci Lig’de Giresunspor sahasında oynadığı maçta Altınordu’yu 3-1 yenerek rakibini play-off dışında bıraktı. 7’nci dakikada ofsayttan doğan serbest…
Giresun Belediye Başkanı Avukat Aytekin Şenlikoğlu Anneler Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu mesajında şu görüşlere yer verdi; ‘’Dünyaya gözlerimizi ilk açtığımız andan itibaren sevgisiyle, şefkatiyle, merhametiyle bizleri kucaklayan, hayatını evlatlarına…
