Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Giresunspor’da kulüp başkanı Mustafa Temel Bozbağ, “Ligde son 6 maçımızı da kazanmak istiyoruz.Artık lig sonuna kadar liderliği bırakmayarak PTT 1. Lig’e yükseleceğiz” dedi. Giresunspor başkanı Mustafa Temel Bozbağ,…
