Egitimci Danisman Duman ”Yeni müsteri bulmak eskisini korumaktan 5 kat maliyetlidir”
GISHAD Müsteri Iliskileri Yönetimini masaya yatirdi.
Giresun Is Hayati Dayanisma Dernegi (GISHAD) tarafindan ”Müsteri Iliskileri Yönetimi” konulu egitim semineri düzenlendi.
Sivil toplum kuruluslari ve esnaflarin yogun ilgi gösterdigi dernegin egitim salonundaki konferansa konusmaci olarak Egitimci Danisman Ibrahim Duman müsteri iliskileri, müsteri memnuniyeti nasil saglanir, zorluklari nasil asabiliriz konularinda katilimcilari bilgilendirdi.
Yeni müsteri bulmak eskisini korumaktan 5 kat daha maliyetli oldugunu vurgulayan Egitimci Danisman Ibrahim Duman ”Müsteri ile ilgilendiginiz, müsteriye karsi yardimci olmayi istediginiz, taleplerini ve ihtiyaçlarini anladiginiz, müsteriye karsi kibar oldugunuz, müsteriyi tanidiginiz takdirde müsteri memnuniyeti saglanabilecegini ”anlatti.
Iki insan arasindaki en kisa ve olumlu etkiye sahip iletisim gülümsemek oldugunu belirten Egitimci Danisman Duman ”Ne söyledigin degil, nasil söyledigin önemlidir. Kendinizi karsinizdakinin yerine koyarak: Onun gözleriyle görebilmeli, onun kulaklariyla duyabilmeliyiz” seklinde ifade etti.
Duman ”Ayni konuda farkli algilamalarin olabilecegini bilmeli, karsimizdakini anlamak için çaba göstermeliyiz” dedi.
Ibrahim Duman ”Hizmet isletmelerinde basaramamak, basarmaktan daha kolaydir.Çünkü basarisizlik görülür.Basari ise kolay ve net görülmez.Yaptiklariniz zaten müsterilerinizin beklentileridir” seklinde konusmasini bitirdi.
Program sonunda katilimcilar günün sartlarina göre gerekli bilgi ile donanimiyla donatilarak kaliteli ve yüksek performans konusunda programlarin bütün hiziyla devam etmesini ve çok yararli egitim semineri oldugunu belirttiler.