Giresunspor kulübü başkanı Mustafa Temel Bozbağ Tesislerde düzenlediği basın toplantısında şampiyon olarak kapattığımız 2 Lig Beyaz Grup’ta 2013-2014 sezonundan tek kuruş borç kalmadığını söyledi. Şampiyon olarak PTT 1. Lig’e yükselen Giresunspor Kulüp Başkanı Mustafa Temel…
