Bir süre önce işleri nedeniyle görevinden istifa eden Türk Amerikan Giresunlular Derneği başkanı Cevdet Özdemir den sonra göreve başlayan Nurettin Oflu yapılan olağan üstü kongre ile resmen dernek yönetim kurulu başkanlığına seçildi. Amerika Giresunlular Derneğinin…
Giresun Belediye Başkanı ve Yeşilgiresun Belediyespor Kulüp Başkanı Kerim Aksu, Yeşilgiresun Belediyespor’un Beko Basketbol Ligi’ne yükseleceğine inandıklarını söyledi. Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu, yaptığı açıklamada, Türkiye Basketbol 2. Ligi’nde mücadele eden Yeşilgiresun Belediyespor’un play off…
