ÇEVREKEŞAPManşetSON DAKİKA

Keşap Doğalgaz İle Daha Temiz

Giresun’un Keşap ilçesinde doğalgaz abonelik işlemlerini tamamlayan vatandaşlar doğalgaz ile ilk kez ısındı. Doğalgaz ile tanışan ilçede temiz yakıt temiz doğa sloganı başladı. Keşap Belediye Başkanı Mehmet Emür “Keşap artık doğalgaz ile ısınıyor. İlçemize hayırlı…

Read more
KEŞAPManşet

Keşap'ta Kedilere Huzurlu Yuva

Giresun’un Keşap İlçesi Belediyesi havaların soğuması ve kış mevsiminin yaklaşması üzerine sokak hayvanları için atık arı kovanlarından hazırlanan 20 kedi evi sokak ve caddelere yerleştirildi. Keşap Belediyesi Sokak hayvanları için rutin yem bırakma işleminin sürdürüldüğü…

Read more