Giresun’un Keşap İlçesi Belediye Başkanı Mehmet Emür, Doğalgaz hattının Keşap’a uzatılması için çalışmalara başladı. Boru Hatları ile Petrol Taşıma AŞ (BOTAŞ) Genel Müdürlüğü ziyareti sonrasında doğalgaz çalışmalarına hız kesmeden AKSA GAZ Dağıtım A.Ş Genel Müdürlüğünde…
Giresu’un Keşap İlçesi Belediye Başkanı Mehmet Emür yeni hizmetlere için gece gündüz proje üretiyor. Keşap Belediye Başkanı Mehmet Emür, “İlçemizin nitelikli spor alanlarının sayısını artırmak, hemşerilerimizin sportif faaliyetlere erişimini kolaylaştırmak ve sporu Keşap’ın her bölgesine…
