Giresun’un Keşap İlçesi Belediyesi şiddetli yağış sonrası meydana gelen selde etkilenen mahallelerde çalışmalarını sürdürüyor. Vatandaşları ilk andan itibaren yalnız bırakmayan Keşap Belediyesi tüm ekipleri ile ilçede hasar gören yerlerde bakım ve onarım çalışmalarına devam ediyor….
Giresun’un Keşap İlçesi Belediye Başkanı Mehmet Emür, Korona virüs (Covid-19) salgınının yayılmasının önlenmesi ve en etkili şekilde uygulanması amacıyla Evdekal tedbirleri gereği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla çocukların bayramlarını telekonferans üzerinden tebrik…
