PTT 1. Ligi yeni takımlarından Giresunspor, sezon hazırlıklarını tesislerinde sürdürdü. Kulübün tesislerinde teknik direktör Mehmet Birinci yönetiminde gerçekleşen antrenmana, hafif tempolu koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra kondisyon ağırlıklı çalışma yaptı. Pas uygulamasının ardından çift kale…
