Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup’ta Giresunspor kendi sahasında Sarıyer ile 1-1 berabere kaldı. Giresunspor Teknik Direktörü Ahmet Ertem, maç sonu yaptığı açıklamada, “Kazanılması gereken bir maçtı ve bizim için önemli bir virajdı. İyi bir…
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Giresunspor’un teknik direktörü Ahmet Ertem, “Sahamızdaki Sarıyer maçına, kupada aldığımız galibiyetin moraliyle çıkacağız” dedi. Teknik Direktör Ahmet Ertem, yaptığı yazılı açıklamada, Ziraat Türkiye Kupası 2. tur karşılaşmasında Şanlıurfaspor’u…
